Zgadzam się

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi. Więcej szczegółów w naszej polityce prywatności

Dla pacjenta

Prawa pacjenta

Zdarzenia niepożądane, interpelacje, sprawy dotyczące krzywdzenia małoletnich oraz skargi pacjentów 
i opiekunów, można zgłaszać na piśmie do Biura Dyrekcji: osobiście od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 14:00 lub mailem na adres info@dzieciecyszpital.pl, podając swoje dane adresowe w celu umożliwienia przesłania odpowiedzi zwrotnej.

W każdym przypadku naruszenia praw dziecka-pacjenta, do dyspozycji pacjentów i opiekunów pozostaje Pełnomocnik ds Praw Pacjenta, dostępny od poniedziałku do piątku w godz. od 8:00 do 14:00,
gabinet nr 1/15, Pawilon Jakubowskiego, tel. 12 619 86 27, e-mail: aruminsk@dzieciecyszpital.pl.

PEŁNOMOCNIK DS. PRAW PACJENTA w Wojewódzkim Specjalistycznym Szpitalu Dziecięcym im św. Ludwika:

Aleksandra Rumińska
Gabinet nr 1/15, Pawilon Jakubowskiego
Tel. 12 619 86 27
e-mail: aruminsk@dzieciecyszpital.pl

RZECZNIK PRAW PACJENTA

Bartłomiej Łukasz Chmielowiec

Bezpłatna infolinia dla  Pacjentów:
800-190–590
czynna pn.-pt. w godz. 8.00-18.00
e-mail: kancelaria@rpp.gov.pl

Adres do korespondencji:
Biuro Rzecznika Praw Pacjenta
ul. Płocka 11/13
01-231 Warszawa

Fundusz Kompensacyjny Zdarzeń Medycznych - podstawowe informacje